2 z 6
Poprzednie
Następne
Najczęstsze skargi konsumentów w Toruniu. W jakich problemach pomagał rzecznik w 2019 roku?
Najczęstsze skargi konsumentów w Toruniu. W jakich problemach pomagał rzecznik w 2019 roku?
Jak podkreślił właśnie na swojej stronie internetowej Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, torunianie mogą liczyć na fachową pomoc. W ubiegłym roku rzecznicy konsumentów w całym kraju wystąpili do przedsiębiorców w sprawach konsumentów 52 tys. 685 razy. Firmy muszą wtedy udzielić wyjaśnień i odnieść się do uwag, inaczej grozi im grzywna. Jak szacują rzecznicy, podjęcie dialogu z przedsiębiorcą zwiększa szansę na rozstrzygnięcie sporu na korzyść konsumenta. Najwięcej interwencji podjął w 2018 r. miejski rzecznik konsumentów z Łodzi - 2003. Na podium znaleźli się też: rzecznik z Warszawy – 1744 wystąpienia i rzecznik z Torunia – 1251.