Ekipa na Swoim. Toruń, Kielce, Częstochowa. Drużyny powalczą o prowadzenie piwiarni Warka
PIWIARNIA sieci Warki. Start w sprawdzonym biznesie
Opłata miesięczna za prawo do posługiwania się marką PIWIARNIA oraz korzystania z wyposażenia jest zredukowana do 1 tys. zł netto miesięcznie. Ograniczenie wysokości tej opłaty jest realnym wsparciem finansowym dla operatora, który w ten sposób zyskuje co miesiąc około 4 – 6 tys. zł raty leasingowej, jaką musiałby płacić za sprzęt. Pieniądze te można przeznaczyć na rozwój biznesu, dzięki temu zainwestowane nakłady mogą się zwrócić nawet w 2 lata, a zysk operacyjny można uzyskać już na początku działalności. Dzięki lokalowi w sieci można osiągnąć wzrost obrotów nawo 30 proc. Stały rozwój biznesu Aby osiągnąć sukces, nie wystarczy raz ustalony koncept – trzeba nieustannie tworzyć nowe rozwiązania, ulepszać ofertę i podnosić jakość usług. Bieżącą działalność Piwiarni wspomagają ogólnopolskie działania marketingowe prowadzone przez Grupę Żywiec. Sieć wareckich PIWIARNI posiada własny kalendarz działań promocyjnych, a Franczyzodawca i dostawcy wspierają operatora przy organizacji wydarzeń w jego lokalu. Umowa franczyzowa gwarantuje co najmniej 6 akcji promocyjnych kierowanych do konsumentów w ciągu roku. Będzie ich coraz więcej, ponieważ już wkrótce we wszystkich lokalach sieci pojawi się system digital signage - monitory wyświetlające komunikaty reklamowe na przemian z ciekawymi informacjami, np. skrótami najważniejszych meczów, newsami ze świata technologii sportu, rozrywki itp. Zintegrowany system daje możliwość organizowania wspólnych akcji promocyjnych jednocześnie we wszystkich PIWIARNIACH. Dodatkowym atutem Digital Signage jest również bezprzewodowy Internet (WiFi) dostępny dla gości wareckich lokali. Start w sprawdzonym biznesie