Ekipa na Swoim. Toruń, Kielce, Częstochowa. Drużyny powalczą o prowadzenie piwiarni Warka
PIWIARNIA pod szyldem WARKI własny biznes w zasięgu ręki
Już w 2010 r. niemal co piąta kawiarnia i co dziesiąta restauracja w Polsce działała pod szyldem znanej, ogólnopolskiej lub światowej marki. Najrzadziej w ramach sieci działają bary i puby.. Ten fakt dostrzegła Grupa Żywiec wprowadzając w 2005 r. koncept pubów Warki - PIWIARNIE i konsekwentnie realizując plan rozwoju sieci. Ukształtowana przez lata doświadczeń umowa franczyzowa i partnerskie warunki współpracy znacznie ułatwiają start przedsiębiorcom i prowadzenie własnego biznesu. PIWIARNIE działają w ramach wspólnej sieci, choć nie jest to typowa franczyza, gdzie za pomysł na biznes trzeba zwykle na początku zapłacić całkiem pokaźną kwotę. Operatorzy PIWIARNI podpisując umowę o współpracy z Grupą Żywiec nie ponoszą żadnej opłaty wstępnej z tego tytułu. Jest oczywiście koszt związany z posiadaniem lub najmem lokalu i jego remontem. Franczyzobiorca musi dysponować lokalem zgodnym z wymogami pod względem wielkości i lokalizacji. Od tego uzależniona jest wstępna decyzja o nawiązaniu współpracy. Gdy lokal zostanie zaakceptowany i odpowiednio zaadaptowany, jego ostatecznym wykończeniem zajmuje się już franczyzodawca, czyli Grupa Żywiec. Na tym etapie operator otrzymuje meble, typowe elementy wyposażenia wnętrza, stanowiące o jego sportowym charakterze, pełne wyposażenie baru, szkło, ogródek piwny i stroje dla personelu. Do zadań operatora należy przygotowanie kuchni, zatrudnienie odpowiednich ludzi i prowadzenie PIWIARNI według reguł określonych w umowie i podręczniku operacyjnym. Zasady te ułatwiają prowadzenie działalności poprzez wdrożenie sprawdzonego modelu biznesowego. PIWIARNIA pod szyldem WARKI własny biznes w zasięgu ręki