Cel:
Nauka technik pisania wszelkiego typu tekstów, które sprzedają – od notek PR-owych po zapytania ofertowe, zarówno na potrzeby mediów jak i do internetu.
Program:
Tworzenie tekstów na firmową stronę internetową. Metody pisania ofert sprzedażowych i innych przyciągających tekstów. Odchudzanie tekstu, czyli sztuka redakcji. Uczestnicy poznają odpowiedź na pytanie: Jak czytają internauci i co to zmienia w sposobie tworzenia tekstów?
Prowadzący:
Dominik Pokornowski – specjalista ds. PR (Exea Data Center), TARR Centrum Innowacyjności sp. z o.o., project manager licznych inicjatyw internetowych. Absolwent Wydziału Filozofii UMK w Toruniu. Ukończył podyplomowe studia z zakresu Public Relations oraz Zarządzania Projektami. Pracował jako PR manager w Centrum Sztuki Współczesnej w Toruniu Jest trenerem z zakresu komunikacji internetowej, m.in. w: Narodowym Centrum Kultury (w ramach programu Kurs na kulturę i Kadra Kultury), Centrum Promocji Informatyki, Polskim Towarzystwie Ekonomicznym, w Mazowieckim Centrum Kultury i Sztuki, Agencji Rozwoju Pomorza S.A., Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, Fundacji Rozwoju Demokracji Obywatelskiej w Warszawie. Na co dzień postuje na haipaa.com, rozwija serwis indexart.pl. Współpracował z Operą Nova w Bydgoszczy, Fundacją Stabilo, Interaktywnym Centrum Historii Ostrowa Tumskiego w Poznaniu.
Cena: 100 zł
Warsztaty obejmują 10 godz. dydaktycznych
Termin zgłoszeń: 23 stycznia 2015 r.
Zgłoszenia
Barbara Płaneta: [email protected]; tel. 56 65 22 755
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?