W środę oficjalnie otwarto nowe biuro obsługi klienta PGNiG w Toruniu. Załatwianie spraw będzie szybsze i przyjemniejsze

Justyna Wojciechowska-Narloch
Justyna Wojciechowska-Narloch
Zaktualizowano 
W środę oficjalnie otwarto nowe biuro obsługi klienta PGNiG w Toruniu Jacek Smarz
Był tort, symboliczne przecięcie wstęgi oraz kwiaty i gratulacje. W środę w Toruniu uroczyście otwarto zmodernizowane biuro obsługi klienta PGNiG.

Klienci mogą liczyć na profesjonalne podejście w komfortowych warunkach. Pomieszczenia na parterze biurowca Kościuszko Business Point utrzymane są w stonowanych kolorach, a przy kilku stanowiskach czekają przyjaźni petentom, uśmiechnięci i kompetentni pracownicy. Biuro wyposażone jest też w elektroniczny system kolejkowy, który bardzo usprawnia obsługę.

Polecamy: Tak obecnie wygląda szpital na Bielanach. Nowe zdjęcia z drona

Jakość i komfort

PGNiG Obrót Detaliczny ma ponad 130 placówek w całym kraju, których zadaniem jest obsługa klientów i rozwiązywanie ich ewentualnych problemów. Już kilka lat temu firma zdecydowała się postawić na nowe standardy w wyglądzie swoich biur oraz w obsłudze osób korzystających z jej usług. Bo najważniejsze jest, żeby klient był profesjonalnie obsłużony, nie stał w kolejkach i był zadowolony.

- Toruń to kolejna placówka z naszej listy, która diametralnie zmieniła swój wygląd. Do końca tego roku w podobny sposób zmodernizujemy kolejne punkty - informuje Henryk Mucha, prezes PGNiG Obrót Detaliczny. - Wszystkie te zmiany poprzedziły długie dyskusje na temat tego, jak powinniśmy sprzedawać nasze produkty, w tym najważniejszy wśród nich gaz. Uznaliśmy, że miejsca, w których odwiedzają nas klienci muszą być godne. Muszą się oni tam czuć dobrze - móc wygodnie usiąść w ładnym pomieszczeniu i sprawnie załatwić swoją sprawę.

ZOBACZ WIDEO Z OTWARCIA:

Jak podkreśla prezes Henryk Mucha, w każdym miesiącu biura obsługi klienta PGNiG w całym kraju odwiedza ponad 100 tys. osób. A to zobowiązuje.

Dobry wizerunek

Modernizacja toruńskiej siedziby i dziesiątek innych w całej Polsce służy nie tylko klientom krajowego potentata w dystrybucji gazu. Zyskują na tym również wierni pracownicy firmy, których komfort pracy wzrasta. Wykonują swoje codzienne zadania korzystając z dobrze zaprojektowanych stanowisk, w klimatyzowanym, jasnym i przestronnym pomieszczeniu.

- To przyjazne miejsce pracy. Wraz ze zmianą zewnętrzną zmienia się też ogólne postrzeganie naszej firmy, która bardzo zyskuje na swoim wizerunku - dodaje prezes Mucha. - Widać, że stawiamy na jakość, kompetencje i szybkość obsługi naszych klientów.

Spółka PGNiG Obrót Detaliczny ma w całym kraju 130 BOK-ów. W ciągu dwóch lat w ramach projektu BOK 2.0 -zmodernizowano ich 50. Pozostałe mają być odnowione do 2021 roku.

Potentat na rynku

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo (PGNiG) jest spółką giełdową obecną w indeksie największych polskich firm, zajmującą się poszukiwaniami i wydobyciem gazu ziemnego oraz ropy naftowej, a także importem, magazynowaniem, sprzedażą i dystrybucją paliw gazowych i płynnych. Spółka sprzedaje gaz ziemny odbiorcom przemysłowym i ponad 6 milionom klientów indywidualnych.

Firma stawia na unowocześnianie świadczonych usług - posiada także elektroniczne biura obsługi klienta, gdzie wszelkie sprawy załatwiać można przez internet, bez wychodzenia z domu. BOK w Toruniu przy ul. Kościuszki 71 czynne jest codziennie w godz. 8-17.

Wideo

Materiał oryginalny: W środę oficjalnie otwarto nowe biuro obsługi klienta PGNiG w Toruniu. Załatwianie spraw będzie szybsze i przyjemniejsze - Nowości Dziennik Toruński

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3