Wyróżnienie otrzymało też województwo łódzkie - za wspieranie działań promocyjnych w regionie. Poza czołówką wygranego przez Uniejów konkursu znalazły się inne, niezwykłe atrakcje turystyczne, m.in. Narodowe Centrum Polskiej Piosenki w Opolu, Manufaktura, Stocznia Gdańska.
Stawka konkursu była wysoka, bo chodziło nie tylko o tytuł, ale też o to, by znaleźć się w ekskluzywnym przewodniku po nowych cudach Polski, który zostanie wydany przez „National Geographic Traveler” w 2013 roku.
– Cudze chwalicie, swego nie znacie – głosi stare powiedzenie i niestety jest ono często prawdziwe – mówiła podczas wręczania dyplomów Martyna Wojciechowska, redaktor naczelna „National Geographic Traveler”. - Pokazując na naszych łamach świat zapomnieliśmy, jak ładna jest Polska. Dlatego zaproponowaliśmy konkurs promujący piękne miejsca. Cieszę się, że społeczności lokalne bardzo się zmobilizowały i same włączyły w promocję miejsc.
Strefa Biznesu: Rolnicy zapowiadają kolejne protesty, w nowej formie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?