Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Te auta mają ponad 10 lat i dalej są dobrym stanie. Są najmniej awaryjne. Szczegóły raportu TUV

mfred
Auta, które mają 10 lat i więcej wcale nie muszą być w fatalnym stanie. Te samochody często dobrze znoszą upływający czas i wcale nie psują się często. Przynajmniej niektóre. Są modele, które dobrze znoszą upływający czas.  Świadczą o tym różne specjalistyczne raporty. Jednym z nich jest raport TUV, czyli  niemieckiego Stowarzyszenia Inspekcji Technicznej. Jakie samochody powyżej 10 lat warto kupić?

>>>>>>>SPRAWDŹ
Auta, które mają 10 lat i więcej wcale nie muszą być w fatalnym stanie. Te samochody często dobrze znoszą upływający czas i wcale nie psują się często. Przynajmniej niektóre. Są modele, które dobrze znoszą upływający czas. Świadczą o tym różne specjalistyczne raporty. Jednym z nich jest raport TUV, czyli niemieckiego Stowarzyszenia Inspekcji Technicznej. Jakie samochody powyżej 10 lat warto kupić? >>>>>>>SPRAWDŹ
Auta, które mają 10 lat i więcej wcale nie muszą być w fatalnym stanie. Te samochody często dobrze znoszą upływający czas i wcale nie psują się często. Przynajmniej niektóre. Są modele, które dobrze znoszą upływający czas. Świadczą o tym różne specjalistyczne raporty. Jednym z nich jest raport TUV, czyli niemieckiego Stowarzyszenia Inspekcji Technicznej. Jakie samochody powyżej 10 lat warto kupić?

Zobacz wideo: Tak budują linię tramwajową na Jar

od 16 lat

TUV: najmniej awaryjne samochody

Raport TÜV powstaje na podstawie danych zebranych podczas okresowych przeglądów technicznych samochodów osobowych w stacjach kontroli pojazdów na terenie Niemiec. Niemieckie Stowarzyszenie Dozoru Technicznego ma największy udział w takich przeglądach. Dlatego ich raporty są tak cenne dla osób, które chcą kupić samochód. Twórcy raportu biorą jednak pod uwagę tylko te modele, które przyjechały do stacji kontroli pojazdów w liczbie powyżej 10 tysięcy egzemplarzy. Dlatego nie wszystkie modele samochodów w nim się znajdują.

SZCZEGÓŁOWE MODELE SPRAWDZISZ TUTAJ

Podczas badania technicznego aut sprawdza się sprawność hamulców, amortyzatorów, oświetlenia, podwozia, ogumienia, układu wydechowego, zwracając jednocześnie uwagę na zaawansowanie procesów korozyjnych w elementach ważnych z punktu widzenia bezpieczeństwa. Istotne jest, że każde badanie przebiega tak samo i obejmuje ten sam zestaw czynności kontrolnych. W ten sposób można obiektywnie i w pełni porównywalnie z innymi ocenić każdy samochód opuszczający stanowisko diagnostyczne. Do statystyki pobiera się jedynie dane o istotnych usterkach a końcowy wynik określa się procentowym udziałem aut z poważnymi usterkami w całkowitej liczbie zbadanych egzemplarzy danego modelu.

Zobaczcie, jak wygląda zestawienie awaryjności dotyczące samochodów 10-11 letnich.
[przycisk_galeria]

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na torun.naszemiasto.pl Nasze Miasto