Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Smyk i RTV Euro AGD - co jeszcze powstanie w nowym pasażu handlowym na Winiarach?

Paweł Brzeźniak opr.
Wizualizacja projektowa
Postępuje budowa i komercjalizacja nowego obiektu handlowego w Gnieźnie. Na powierzchni blisko 2 tys. mkw. Pasażu Gniezno znajdzie miejsce m.in. pierwszy w mieście salon Smyk oraz jeden z pierwszych sklepów sieci Dealz w Polsce.

Inwestor obiektu, N Group Development Sp. z o.o. planuje otwarcie obiektu już jesienią tego roku. Za komercjalizację obiektu odpowiada The Blue Ocean Investment Group.

Pasaż Gniezno zlokalizowany zostanie przy ul. Gdańskiej w bezpośrednim sąsiedztwie Galerii Gniezno oraz sklepu Castorama. To ważne punkty handlowe na mapie miasta, a nowy obiekt uzupełni ich ofertę o nowe sklepy, które staną się dodatkowym magnesem dla klientów. Sklep dla dzieci Smyk będzie miał salon o powierzchni 500 mkw. Będzie to pierwszy sklep marki w Gnieźnie.

Na lokalizację swojego sklepu w gnieźnieńskim obiekcie zdecydowała się także wchodząca na polski rynek sieć Dealz. Marka z sukcesem działa w Irlandii, Francji i Hiszpanii oraz w Wielkiej Brytanii pod marką Poundland i oferuje szeroki asortyment produktów przemysłowych, akcesoriów domowych i dekoracyjnych, artykuły drogeryjno-kosmetyczne oraz spożywcze w bardzo konkurencyjnych cenach. W Pasażu Gniezno otworzy salon o powierzchni 607 mkw.

Kolejny swój salon w mieście otworzy także polska sieć RTV Euro AGD działająca na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego, gospodarstwa domowego i RTV, która w Pasażu Gniezno zajmie lokal o powierzchni 510 mkw.

Zainteresowanie najemców nowym projektem nie słabnie, obecnie trwają rozmowy z najemcami zainteresowanymi zajęciem ostatniego wolnego lokalu o powierzchni ponad 200 mkw., który wpisze się w strukturę tworzonego tenant mixu i stworzy kompleksową ofertę handlową Pasażu Gniezno, zapewniając klientom możliwość zrobienia wygodnych zakupów w jednym miejscu. Dogodne usytuowanie obiektu i przepływ konsumentów zapewniający wysoką odwiedzalność to doskonałe rozwiązanie dla najemców poszukujących atrakcyjnych lokalizacji z dużym potencjałem.

– Niewielkie formaty handlowe cieszą się dużą popularnością zarówno wśród konsumentów jak i najemców. Przy odpowiednio skonstruowanym tenant mixie optymalnie dopełniają ofertę funkcjonujących w okolicy obiektów handlowych i pozwalają szybko i wygodnie zaspokoić potrzeby zakupowe klientów. Poprzez dobór najemców w Pasażu Gniezno chcemy wypełnić niszę istniejącą na lokalnym rynku, a jednocześnie umożliwić najemcom zaistnienie w atrakcyjnej i dynamicznie rozwijającej się przestrzeni rynku obiektów handlowych w mniejszych miastach – mówi Jan Wciślak, Associate Director BOIG.

Pasaż Gniezno to najnowsza inwestycja spółki N Group Development Sp. z o.o. Oferuje blisko 2 tys. mkw. powierzchni handlowej mieszczącej się w centrum Gniezna. Otwarcie Pasażu Gniezno planowane jest w III kwartale 2018 roku. Za komercjalizację obiektu odpowiada Blue Ocean Investment Group.

***
Wokół Bułgarskiej - odcinek nr 1

źródło: gloswielkopolski.pl/x-news.pl.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gniezno.naszemiasto.pl Nasze Miasto