Słońce, piasek, woda i Loteriada, czyli wakacyjna promocja produktów LOTTO

Artykuł sponsorowany
materiały prasowe
Dobiegła końca coroczna letnia zabawa loteryjna LOTTO – Loteriada. Jej ostatnia edycja pobiła poprzedni rekord popularności. Udział w loterii wzięło ponad 1,25 mln osób, które zarejestrowały ponad 8,5 mln kodów Loteriady. Laureaci wygrali 6 samochodów Alfa Romeo Mito, 30 skuterów, 10 wyjazdów na Igrzyska XXX Letniej Olimpiady Londyn 2012 oraz sprzęt audio-wideo.

Aż 25 procent z wszystkich wygenerowanych i wydanych kuponów loteryjnych zostało zarejestrowanych przez naszych Graczy. Tak wysoki wskaźnik tzw. response rate jest ewenementem. Edycja 2012 zanotowała wynik o 1,4 mln zgłoszeń lepszy od zeszłorocznej. Dzienny rekord zgłoszeń wyniósł aż 187 000 kodów.

Czytaj także: LOTTO numerem jeden wśród sponsorów polskich olimpijczyków

Laureauci naszej letniej promocji podkreślali przy odbiorze nagród prostotę udziału w loterii. Wszyscy nie kryli też radości kiedy dotarła do nich wieść o wygranej. Przypomnijmy zatem proste zasady udziału w Loteriadzie - do kuponu jednej z naszych gier wartego 5 złotych lub więcej, dodawany był wydrukowany osobno kupon Loteriady ze specjalnym kodem. Zarejestrowanie kodu SMS-em lub na www.loteriada.pl gwarantowało wzięcie udziału w losowaniu nagród. Letniej zabawie towarzyszyła kampania promocyjna z udziałem Conrado Moreno. Została ona przeprowadzona w telewizji, radiu, Internecie, prasie i na plakatach.

Loteria nie była jedynym letnim działaniem LOTTO przeprowadzonym w lipcu i sierpniu tego roku. W trakcie wakacyjnego odpoczynku nasi Gracze mogli wziąć udział w Rodzinnych Mistrzostwach Loteriady w Boule. Rozgrywki odbyły się w Sopocie, Krynicy Morskiej, Mielnie, Augustowie, Giżycku oraz Mrągowie, Łebie, Kołobrzegu i Międzyzdrojach. Cykl spotkań składał się z czwartkowo-piątkowych otwartych treningów oraz sobotnio-niedzielnych mistrzostw. Mistrzostwa były prowadzone przez Marię Zwierzyńską i Conrado Moreno, znanych ze Studio LOTTO. Nasi celebryci stanowili dodatkową atrakcję dla odwiedzających i zawodników, którzy chętnie z nimi rozmawiali, fotografowali się oraz oczywiście brali autografy. Uczestnicy zabawy otrzymywali upominki od LOTTO, a zwycięzcy zestawy do gry w boule oraz vouchery do wykorzystania na rodzinną ucztę w lokalnych restauracjach. W każdym kurorcie mistrzostwa cieszyły się dużym zainteresowaniem wypoczywających tam turystów.

Miks atrakcyjnych nagród, efektywnej kampanii marketingowej i prostej mechaniki loterii, okazał się wyjątkowo skuteczny i zapewnił letniej zabawie rekordową popularność. Tegoroczny sukces stanowić będzie wyznacznik dla kolejnych edycji Loteriady.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na plock.naszemiasto.pl Nasze Miasto