Czteroletnia umowa z dotychczasowym operatorem Toruńskiego Roweru Miejskiego wygasa z końcem listopada. Od 2018 r. system TRM będzie składał się z 40 stacji posiadających do wypożyczenia 400 rowerów, w tym 5 proc. rowerów specjalnych. Będzie to 20 pojazdów typu tandem.
Zobacz także: Składy PGE Ekstraligi na sezon 2018 [ZDJĘCIA]
Miasto nie zaplanowało, niestety, innych typów rowerów: cargo - ze skrzynią do przewożenia ładunku lub elektrycznych.
Nowy operator poprowadzi TRM w latach 2018-2021. TRM w latach 2014-2017 kosztował zaledwie 1,1 mln złotych.
Zobacz także: Monopoly Toruń zaprezentowane dziennikarzom [ZDJĘCIA]
To dziwne, że ofertę ostatecznie złożyła tylko jedna firma, bo w ramach tzw. dialogu technicznego, gdzie urząd zbiera informacje o dostępnych rozwiązaniach, żeby przygotować się do przetargu, zgłoszenia przesłało pięć firm: dotychczasowy operator Romet Rental Systems (wcześniej WiM System), Nextbike Polska z Warszawy, BikeU z Warszawy, Fulco Technologie Budowlane z Gliwic i SimpliGO z Wrocławia.
Drożeją motocykle sprowadzane z Niemiec
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?