Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Polska zobaczy Toruń

[email protected]
archiwum
Doskonałą okazję do zaprezentowania swoich walorów zyskał Toruniu dzięki kampanii promocyjnej realizowanego przez urząd miasta projektu „Hanza nad Wisłą”. Akcja obejmie swym zasięgiem miasto, region i kraj.

Kampania pod hasłem „Hanza nad Wisłą” promuje Toruń jako miasto handlu. Na dobre rozkręci się w kwietniu przyszłego roku, ale już od listopada na starówce w Toruniu zobaczyć można tablice informacyjne mówiące o projekcie. Po zakończeniu realizacji przedsięwzięcia – zgodnie z unijnymi wymogami - ich miejsce zajmą tablice pamiątkowe.
Kampania będzie miała także wiele innych elementów, np. stronę internetową „Hanzy nad Wisłą”, ulotki informacyjne, oklejone autobusy MZK, citylighty czy artykuły sponsorowane w prasie. Ponadto po kilku miastach Polski jeździły będą samochody z hasłem „Toruń – Hanza nad Wisłą”.
Koordynacją projektu „Hanza nad Wisłą” zajmuje się Biuro Toruńskiego Centrum Miasta. Przedsięwzięcie jest realizowane w partnerstwie z Lokalną Organizacją Turystyczną „Liga Polskich Miast i Miejsc UNESCO”. Kampanię, która kosztowała będzie 200 tys. zł., prowadzi wyłoniona w drodze przetargu firma Ecorys Polska.
Wiesz coś więcej? Napisz do nas
Poinformuj nas o imprezie
Dodaj swój obiekt do bazy

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na torun.naszemiasto.pl Nasze Miasto