Kampania pod hasłem „Hanza nad Wisłą” promuje Toruń jako miasto handlu. Na dobre rozkręci się w kwietniu przyszłego roku, ale już od listopada na starówce w Toruniu zobaczyć można tablice informacyjne mówiące o projekcie. Po zakończeniu realizacji przedsięwzięcia – zgodnie z unijnymi wymogami - ich miejsce zajmą tablice pamiątkowe.
Kampania będzie miała także wiele innych elementów, np. stronę internetową „Hanzy nad Wisłą”, ulotki informacyjne, oklejone autobusy MZK, citylighty czy artykuły sponsorowane w prasie. Ponadto po kilku miastach Polski jeździły będą samochody z hasłem „Toruń – Hanza nad Wisłą”.
Koordynacją projektu „Hanza nad Wisłą” zajmuje się Biuro Toruńskiego Centrum Miasta. Przedsięwzięcie jest realizowane w partnerstwie z Lokalną Organizacją Turystyczną „Liga Polskich Miast i Miejsc UNESCO”. Kampanię, która kosztowała będzie 200 tys. zł., prowadzi wyłoniona w drodze przetargu firma Ecorys Polska.
Wiesz coś więcej? Napisz do nas
Poinformuj nas o imprezie
Dodaj swój obiekt do bazy
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?