Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Polacy zaczynają kochać wzornictwo we wnętrzach

Wiktor Sawiuk
Polacy coraz większą wagę przykładają do wyglądu i oryginalności otaczających ich wnętrze.
Polacy coraz większą wagę przykładają do wyglądu i oryginalności otaczających ich wnętrze. Shutterstock
Polacy stają się coraz bardziej wymagający i świadomi w kwestii wzornictwa. Czasy, kiedy od elementów wyposażenia wnętrza oczekiwaliśmy tylko funkcjonalności, już szczęśliwiwe minęły.

Dowodem na to, że funkcjonalizm już nam nie wystarcza, jest stały wzrost zainteresowania przedmiotami użytkowymi innymi niż standardowe.

Upowszechnienie fachowego wzornictwa skutkuje tworzeniem na szeroką skalę produktów dobrze zaprojektowanych, wysokiej jakości, funkcjonalnych i przy tym niedrogich. „Demokratyzacja” wzornictwa zakłada z jednej strony obecnego masowego odbiorcę, z drugiej zaś ogólny dostęp do tych przedmiotów. W dobie sieciowych marketów, wyprzedaży, sklepów za grosze, możemy pozwolić sobie za niewielkie pieniądze na zakup estetycznych artykułów, które nie tylko będą realizować cele użytkowe, ale także cieszyć nasze oczy.

DALSZY CIĄG TEKSTU NA STRONIEURZĄDZONE.PL

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na dolnoslaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto