Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
3 z 7
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Dwa lata temu Lidl wprowadził do sprzedaży markową koszulę...
fot. Polska Press

Piwo za grosze w Biedronce, pasiaki w Lidlu... Oto największe wpadki w sklepach

Dwa lata temu Lidl wprowadził do sprzedaży markową koszulę dla kobiet w niebieskie paski. Wywołało to mnóstwo kontrowersji, ponieważ w ocenie klientów koszula przypominała tzw. pasiaki, które musieli nosić więźniowie obozów koncentracyjnych. Sklep błyskawicznie zareagował na nieprzychylne komentarze, nawiązując do mody. "Motyw biało-niebieskich pasków do mody kobiecej wprowadziła Coco Chanel na początku XX w. Koszula w paski jest klasykiem mody biznesowej oferowanym przez wiele sklepów odzieżowych na rynku. Błękitno-białe paski to stały motyw, który powraca w bardzo wielu kolekcjach i promowany był i jest przez większości domów mody. Co więcej, motyw ten jest lubiany przez klientki"- tłumaczył Lidl. Czytaj dalej. Przesuwaj zdjęcia w prawo - naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE

Zobacz również

Fundacja Iskierka i Szkoła Liderów wykreują liderów z przyszłych i młodych lekarzy

Fundacja Iskierka i Szkoła Liderów wykreują liderów z przyszłych i młodych lekarzy

Radomiak Radom zachęca do zakupu biletów na mecz z Zagłębiem

Radomiak Radom zachęca do zakupu biletów na mecz z Zagłębiem

Polecamy

Pijesz wodę z plastikowego bidonu? Narażasz swoje zdrowie! Czym go zastąpić?

Pijesz wodę z plastikowego bidonu? Narażasz swoje zdrowie! Czym go zastąpić?

„Prowadzimy świat ku katastrofie”. Rozmowa z laureatem Nagrody Nobla

„Prowadzimy świat ku katastrofie”. Rozmowa z laureatem Nagrody Nobla

O. Rydzyk: "Nie dostałem ani grosza od PiS-u". A co mówią pieniądze?

O TYM SIĘ MÓWI
O. Rydzyk: "Nie dostałem ani grosza od PiS-u". A co mówią pieniądze?