Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Oto najmniejsze auta, które są idealne do miasta i jeszcze rzadko się psują. Takie są najmniej awaryjne trzyletnie samochody według ADAC

mfred
Te najmniejsze trzyletnie pojazdy okazały się najmniej awaryjne. Sprawdź

>>>>>>
Te najmniejsze trzyletnie pojazdy okazały się najmniej awaryjne. Sprawdź >>>>>>
Małe, sprytne auto idealnie nadające się do miasta i jeszcze najmniej awaryjne. Taki samochód chciałby każdy kierowca. Wybór modeli jest bardzo duży. Jaki jednak wybrać ten najlepszy, by idealnie spełniał te wszystkie warunki? Warto zaufać rankingom awaryjności. Jeden z nich przygotowuje ADAC. Oto najmniejsze samochody, które okazały się najmniej awaryjne.

Które modele są najmniej awaryjne?

Kto kupował używany samochód ten wie, że w taka inwestycje wpisane jest ryzyko. Teoretycznie im młodsze auto, tym bardziej powinno być bezawaryjne. Nie zawsze jednak tak jest. Wiele zależy od marki i konkretnego modelu samochodu. Jedne auta starzeją się szybciej, inne przez lata służą kolejnym właścicielom. A jak to wygląda w przypadku najmniejszych trzyletnich modeli?

Żeby wybrać samochód, który będzie w miarę bezawaryjny warto przed zakupem zapoznać się z różnego rodzaju rankingami awaryjności aut. Jeden z takich rankingów tworzy ADAC, czyli niemiecki automobilklub. W przeciwieństwie do
innych rankingów, które bazują na przeglądach technicznych - ten tworzony jest na podstawie interwencji i napraw dokonywanych przez mobilnych mechaników ADAC. Automobilklub posiada własną, rozbudowaną sieć pomocy drogowej. Są to mobilne warsztaty, wyposażone w zestawy narzędzi i urządzeń pomiarowych, w tym uniwersalne komputery diagnostyczne, pomagające nieść skuteczną pomoc techniczną kierowcom w sytuacjach awaryjnych.

>>>>> Które najmniejsze samochody trzyletnie okazały się najmniej awaryjne? Sprawdź TUTAJ

Polecamy

Najczęstsze przyczyny awarii

  • Ponad 40 proc. interwencji związanych było z usterką akumulatora - aż 43,2 proc. skorzystało z takiej naprawy.
  • Usterki silnika lub elektroniki to 23,8 proc. interwencji.
  • 10,4 proc. było wzywanych do usterki alternatora, rozrusznika, instalacji elektrycznej i oświetlenia.
  • Problemy z oponami (8,4 proc. wyjazdów)
  • Problemy z zamkiem immobilizerem lub stacyjką (7,2 proc)

Każdy model dostał dla konkretnego rocznika oddzielny współczynnik – to liczba interwencji na 1000 egzemplarzy. W niemieckim zestawieniu każdemu spośród 155 sklasyfikowanych modeli samochodów przyznano ocenę liczbową. Im jest ona niższa, tym lepiej. Zobaczcie, jak w tym zestawieniu wypadają najmniejsze pojazdy z 2020 roku.

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na torun.naszemiasto.pl Nasze Miasto