5 z 5
Poprzednie
Przejdź na i.pl
Ogródki na starówce pod nadzorem. Reklama piwa? Grozi kara!
Ogródki na starówce pod nadzorem. Reklama piwa? Grozi kara!
- Pracujemy sześć dni w tygodniu. Odwiedzamy ogródki także w soboty. Mamy więc na nie stałe baczenie. Gdy trzeba, od razu reagujemy. Zwracamy właścicielom uwagę np. na usychające kwiaty czy uszkodzone ogrodzenia. Ze zdecydowaną większością przedsiębiorców szybko udaje się porozumieć. Zresztą, nikt przecież nie chce się narażać na płacenie kary umownej za łamanie zasad - podkreśla Aleksandra Iżycka, dyrektor BTCM. Pani dyrektor podkreśla, że szczególnie cieszy ją fakt dostosowania już wszystkich ogródków, z którymi BTCM ma podpisaną umowę, do potrzeb osób niepełnosprawnych. - Wszystkie mają już podjazdy - mówi.