Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Nowa produkcja promująca miasto podzieliła torunian

Jakub_Stykowski
Jakub_Stykowski
Nowa produkcja promująca miasto, która ma ściągnąć do nas kapitał z zewnątrz, podzieliła torunian.
Nowa produkcja promująca miasto, która ma ściągnąć do nas kapitał z zewnątrz, podzieliła torunian. kadr z filmu
Nowa produkcja promująca miasto, która ma ściągnąć do nas kapitał z zewnątrz, podzieliła torunian. „Dynamiczny”, „straszna lipa”, „nudne ujęcia” - to tylko niektóre z ocen, które krążą w internecie. Krytykują go również miejscy radni.

Film na YouTube został wyświetlony 2,2 tys. razy. Produkcję zleciło miejskie biuro obsługi inwestora. Za 7,3 tys. zł wykonała ją firma Creative Studio - w wersji 30- i 90-sekundowej oraz w czterech językach.- Spot jest elementem kampanii promującej Toruń jako miasto nowoczesne, otwarte na nowe inwestycje i kontakty gospodarcze - mówi Aleksandra Iżycka, rzeczniczka prezydenta. - Zawarto w nim informacje o czynnikach, które wpływają na atrakcyjność gospodarczą m.in. pokazano inwestycje drogowe, obecność szkół wyższych, ujęcia terenów inwestycyjnych, jak również obiektów sportowych, kulturalnych, stanowiących ważne zaplecze dla przyszłych inwestorów.W filmie na tle różnych obiektów przewijają się dwa napisy „tradycja" i „nowoczesność". Obrazy zostały połączone z dynamiczną muzyką. Produkcja była prezentowana już na targach inwestycyjnych Expo Real w Monachium.Internet szybko zareagował na film. Na Facebooku przetoczyło się kilka gorących dyskusji m.in. z udziałem rajców. Wśród ocen przeważają te krytyczne. „Stare chwyty, nudne ujęcia" - pisze jeden z torunian. Inny stwierdza zaś: „Nareszcie dynamiczny filmik z dobrym podkładem". - Zamawiający nie przemyśleli strategii biznesowej promocji - uważa Paweł Gulewski, radny PO. - W efekcie zamiast chwalić się takimi atutami, jak technopark przy Włocławskiej, dobre skomunikowanie z A1 czy pokazać tereny JAR-u i po byłej Elanie, musimy oglądać mało znaczące w tym kontekście ujęcia Starówki.- Ten film nic nie wnosi, eksploatuje jedynie to, co ważne dla turystów, nie dla inwestorów - mówi Robert Czekański, blog-ger i przedsiębiorca. - Powinien pokazywać tereny inwestycyjne, skomunikowanie miasta.Jarosław Zyska, szef rady okręgu staromiejskie: - Zaskoczyło mnie słowo „nowoczesność" na tle galerii handlowej przy braku kupieckiego słowa „tradycja" na tle Starówki.- Fragment autostrady i nowy most pojawiają się po minucie - zauważa Andrzej Padniewski, autor bloga anty-torun.pl. - Gdy widz jest znużony! Ile można zachować koncentrację na obrazkach z mrygającymi zabytkami?(WG) 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Nowa produkcja promująca miasto podzieliła torunian - Warszawa Nasze Miasto

Wróć na torun.naszemiasto.pl Nasze Miasto