Jak zadbać o motywację sprzedawców produktów finansowych?
2015-02-10 12:21:53
Problemem coraz częściej dotykającym instytucje finansowe i ubezpieczeniowe jest zbyt duża liczba przedstawicieli, których wyniki niczym nie wyróżniają się w rankingach sprzedaży. Powodem tego zjawiska jest niska motywacja pracowników.
Dbając o to, by agentom zwyczajnie „chciało się chcieć”, można w prosty sposób zwiększyć wyniki sprzedaży i satysfakcję klientów, nie mówiąc o zadowoleniu samych sprzedawców. Warto więc organizować spotkania motywacyjne dla swoich pracowników, uczyć ich tego, jak czerpać satysfakcję z podejmowanych działań i pomóc w odkrywaniu osobistych zysków, wynikających z aktywnej sprzedaży. Ważne także, by agent poznał dobrze swój produkt i uwierzył w jego wartość, wówczas łatwiej będzie mu opowiadać o nim klientom. Oprócz zaspokojenia istotnych wewnętrznych potrzeb, można również pokusić się o inwestycje w doraźne bodźce, które także mogą uaktywnić chęć do działania. Przede wszystkim mowa o różnego rodzaju premiach i prowizjach, których wizja najbardziej wpływa na zaangażowanie pracowników.
Serwis e-Finanser.pl stworzony został z myślą o instytucjach finansowych i ubezpieczeniowych, które szukają praktycznego narzędzia do budowania sieci sprzedaży swoich produktów i zwiększenia efektywności pracy przedstawicieli.
Prezentowana e-usługa pozwala na wybór odpowiedniego systemu motywacyjnego dla dystrybutorów, dostosowanego do celów biznesowych firmy. Umożliwia budowanie struktury sprzedaży i systemu prowizyjnego, a rekomendacje systemu zapewnią najkorzystniejszy układ sieci pośredników. Otrzymujesz narzędzie, pozwalające na stałą kontrolę funkcjonowania i efektywności struktury oraz ocenę rentowności nowo wprowadzanych produktów. Dużym ułatwieniem są powiadomienia generowane automatycznie w przypadku, gdy wskaźniki sprzedaży osiągną niepokojące wartości. Za pośrednictwem usługi e-Finanser.pl przeprowadzisz ponadto konkursy sprzedażowe dla pośredników, sam zdefiniujesz ich cele, przebieg oraz reguły wyłaniania zwycięzcy.
Zapraszamy do zapoznania się z portalem www.e-finanser.pl!
Dbając o to, by agentom zwyczajnie „chciało się chcieć”, można w prosty sposób zwiększyć wyniki sprzedaży i satysfakcję klientów, nie mówiąc o zadowoleniu samych sprzedawców. Warto więc organizować spotkania motywacyjne dla swoich pracowników, uczyć ich tego, jak czerpać satysfakcję z podejmowanych działań i pomóc w odkrywaniu osobistych zysków, wynikających z aktywnej sprzedaży. Ważne także, by agent poznał dobrze swój produkt i uwierzył w jego wartość, wówczas łatwiej będzie mu opowiadać o nim klientom. Oprócz zaspokojenia istotnych wewnętrznych potrzeb, można również pokusić się o inwestycje w doraźne bodźce, które także mogą uaktywnić chęć do działania. Przede wszystkim mowa o różnego rodzaju premiach i prowizjach, których wizja najbardziej wpływa na zaangażowanie pracowników.
Serwis e-Finanser.pl stworzony został z myślą o instytucjach finansowych i ubezpieczeniowych, które szukają praktycznego narzędzia do budowania sieci sprzedaży swoich produktów i zwiększenia efektywności pracy przedstawicieli.
Prezentowana e-usługa pozwala na wybór odpowiedniego systemu motywacyjnego dla dystrybutorów, dostosowanego do celów biznesowych firmy. Umożliwia budowanie struktury sprzedaży i systemu prowizyjnego, a rekomendacje systemu zapewnią najkorzystniejszy układ sieci pośredników. Otrzymujesz narzędzie, pozwalające na stałą kontrolę funkcjonowania i efektywności struktury oraz ocenę rentowności nowo wprowadzanych produktów. Dużym ułatwieniem są powiadomienia generowane automatycznie w przypadku, gdy wskaźniki sprzedaży osiągną niepokojące wartości. Za pośrednictwem usługi e-Finanser.pl przeprowadzisz ponadto konkursy sprzedażowe dla pośredników, sam zdefiniujesz ich cele, przebieg oraz reguły wyłaniania zwycięzcy.
Zapraszamy do zapoznania się z portalem www.e-finanser.pl!