Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

"Mam horom curke". Janusz Chabior i OLX w spocie "A co gdyby"

MW-G
Janusz Chabior w kampanii OLX podbija internet!
Janusz Chabior w kampanii OLX podbija internet! Piotr Krzyżanowski
Reklama OLX stała się hitem w internecie. Aktor Janusz Chabior w kampanii OLX demaskuje karygodne sposoby negocjacji w sieci i na portalach sprzedażowych, z hasłem "Mam horom curke" na czele.

Janusz Chabior i spot OLX hitem w sieci

Reklama OLX znów szokuje i zaskakuje. Jednak internauci są zgodni co do tego, że to jeden z najlepszych projektów ostatnich czasów.

W sieci negocjuj cenę łagodnie i bez oszukiwania. Przecież nie wiesz kto siedzi po drugiej stronie... - tak zapowiada kolejny spot z serii "A co gdyby" OLX na Youtube.

W spocie ponownie wystąpił aktor Janusz Chabior. I zarówno on, jak i cała kampania "A co gdyby" podbili serca internautów. Filmy stały się absolutnym hitem w sieci.

Bądź sobą… chyba że jesteś chamem. Wtedy bądź kimś innym

Internetowi negocjatorzy zawsze mają mnóstwo argumentów i powodów, dla których powinni dostać zniżkę na dany produkt a jeśli nie rabat, to przynajmniej brak kosztów wysyłki... Najsłynniejszym argumentem, który wszedł już do codziennego języka, jest tekst "Dej, mam horom curke".

I właśnie takie negocjacje oraz hejt, jaki często jest spotykany na portalach sprzedażowych, wskazuje, piętnuje i ośmiesza Janusz Chabior w spotach OLX.

Kampania OLX - o co chodzi?

Kampania OLX "A co gdyby?" ma zwrócić uwagę na karygodne zachowania użytkowników w sieci oraz hejt. Janusz Chabior pokazuje naganne zachowania w sieci, wynikające w dużym stopniu z poczucia anonimowości i bezkarności.

Akcja "A co gdyby" firmy OLX potrwa trzy tygodnie. W tym czasie opublikowanych zostanie siedem spotów. Pierwszy spot OLX ukazał się 4 czerwca 2019 roku. Opowiada historię matki z synem.

W drugim spocie "A co gdyby" pojawia się jedno z najpopularniejszych haseł w polskim internecie - "Mam horom curke".

Janusz Chabior i spot OLX - komentują internauci

Spoty kampanii "A co gdyby" OLX zostały przyjęte przez internautów z zachwytem. Na Youtube, gdzie publikowane są reklamy "A co gdyby" pojawiło się mnóstwo komentarzy, w większości pozytywnych.

- Rewelacja. Dawno nie widziałem tak świetnej kreacji. Plus aktorzy - mistrzostwo - komentuje Bartosz.

- Swietna reklama. Brawo! Da się robić dobre reklamy! - pisze Katarzyna.

- Świetna gra aktorska, fajne zdjęcia, dobrze dobrane kolory, historia z życia, tak trzymać! Hasło na koniec daje do zrozumienia. BRAWO! Czekam na kolejne, im więcej tym dalej dociera, im głośniej tym bardziej dociera do ludzi i do rozumu - skomentował MisioLander.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na torun.naszemiasto.pl Nasze Miasto