Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Energa likwiduje malborskie biuro obsługi klienta

(RK)
Zmiany w Enerdze - koncern likwiduje biuro obsługi klienta w Malborku, przy al. Wojska Polskiego. Będzie czynne jeszcze do końca listopada. Po tej dacie klienci, którzy do tej pory tego nie zrobili, w kontaktach z zakładem energetycznym będą musieli korzystać z telefonu i internetu.

Mieszkańcy Malborka, którzy przyzwyczaili się, że opłacą rachunek za prąd w punkcie obsługi klienta przy al. Wojska Polskiego, muszą zapomnieć o starych nawykach. Energa likwiduje tutejsze BOK z dniem 30 listopada w ramach racjonalizacji kosztów. Najbliższe biura będą się teraz znajdowały w... Elblągu i Kwidzynie. Siłą rzeczy, klienci będą musieli korzystać z usług telefonicznego i elektronicznego BOK-u.

"W Enerdze wszystkie sprawy można załatwić bez wychodzenia z domu. Klienci oczekują coraz szybszych i wygodniejszych form obsługi. Dlatego większość spraw związanych ze sprzedażą i dostawą energii elektrycznej klienci Energi mogą już załatwić bez wychodzenia z domu. W związku z tym Biuro Obsługi Klienta w Malborku zakończy działalność 30 listopada br." - informuje w komunikacie prasowym, wydanym w piątek (25 listopada), Beata Ostrowska, rzecznik prasowy Grupy ENERGA.
Energa powołuje się na statystyki, wedle których liczba osób odwiedzających biura obsługi maleje, bo klienci mają do dyspozycji właśnie telefoniczne i elektroniczne BOK-i, które są w stanie zrealizować większość zleceń.

"Mieszkańcy Malborka bez wychodzenia z domu będą mogli podpisać z Energą umowę kompleksową lub aneks do umowy – stosowne dokumenty będą przesyłane i odbierane przesyłką kurierską. Wystarczy zadzwonić do Telefonicznego Biura Obsługi Klienta (tBOK), a w ciągu paru dni umowa nadejdzie pocztą kurierską (na koszt firmy). Kurier również odbierze podpisane dokumenty" - czytamy w komunikacie. - "Telefoniczne Biura Obsługi Klienta (tBOK), czynne aż 12 godzin dziennie [w godz. 8-20 - dop. red.], są bardzo wygodną formą kontaktu także w innych sprawach, np. związanych z fakturą lub płatnościami. Konsultanci mają dostęp do indywidualnego konta klienta i są w stanie rozwiązać większość ich problemów. Konsultanci odbierają miesięcznie ponad 140 tys. telefonów, a 75 proc. spraw załatwiają już podczas pierwszego kontaktu."

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) jest dostępne całą dobę.
Energa podaje, że obecnie korzysta z tej usługi ponad 200 tysięcy osób, a co miesiąc przybywa ponad 10 tys. kont.

"Za pośrednictwem eBOK można załatwić niemal wszystkie sprawy związane z dostarczaniem energii elektrycznej" - zapewnia rzecznik prasowy.

Fakturę za energię elektryczną można uregulować przez Internet lub w ponad 8 tysiącach punktów na terenie całego kraju - tam, gdzie znajdują się terminale sieci VIA (w wielu sklepach spożywczych, kolekturach Lotto, salonach sprzedaży, stacjach benzynowych). Aktualna liczba punktów sieci VIA dostępna jest pod adresem www.billbird.pl.

"Zamiast więc jednego punktu kasowego Energi, klienci mają do dyspozycji co najmniej kilkanaście kas, często bliżej domu, w których codziennie załatwiają inne sprawy, a gdzie teraz mogą uregulować także rachunek za prąd. Kasy w punktach VIA czynne są długo, niektóre pracują także w soboty i niedzielę, a wysokość prowizji pozostaje taka sama" - informuje Beata Ostrowska.

Rachunki można też zapłacić w banku.

Energa zapewnia, że poprzedziła wprowadzenie zmian staranną analizą systemu obsługi, dostosowując go do zachodzących na rynku zmian i preferencji większości klientów. Zdecydowała się rozwijać te formy kontaktu, które są przez klientów najczęściej wykorzystywane.

"Znaczna większość pracowników stacjonarnych BOK-ów znalazła pracę w innych komórkach organizacyjnych firmy, gdzie służą klientom swoją wiedzą i doświadczeniem" - można przeczytać w komunikacie prasowym.
 
KONTAKT Z ENERGĄ:
tBOK - tel. 801 555 500 lub 24 266 24 23 (dla tel. komórkowych)
eBOK - www.energa.ebok.pl
e-mail: [email protected]

Najbliżej Malborka działają biura: w Kwidzynie, ul. Łąkowa 38 (czynne pn.-pt., godz. 8-16), i w Elblągu, ul. Hetmańska 12-14 (czynne pn.-pt., godz. 9-17).
 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na malbork.naszemiasto.pl Nasze Miasto