Co ciekawe w dawnym BOK-u Energii wpłaty za prąd przyjmowane były w puncie kasowym zlokalizowanym na terenie tego samego budynku. Klienci na miejscu mogli więc opłacić rachunki i zgłaszać ewentualne reklamacje. Od 31 stycznia takich udogodnień już nie ma. Kasa Energii S.A. znajduje się wyłącznie w punkcie obsługi przy ul. Gen. Bema 128, gdzie występują duże trudności z zaparkowaniem pojazdu i dojazdem komunikacją miejską. Nie chcąc tracić czasu, zmęczeni zaistniałą sytuacją klienci zmuszeni są szukać najbliższego punktu, w którym mogliby zapłacić swoje rachunki. Tuż obok nowego Biura Obsługi Klienta znajduje się oddział Lukas Banku, w którym bez żadnego problemu można dokonać wpłaty za energię elektryczną. Jest jednak problem polegający na wysokości prowizji pobieranej przez bank. Wynosi ona 1 % od wpłacanej kwoty, lecz nie mniej niż 10 zł, co stanowi niejednokrotnie kilka procent wartości wpłaty. Od pracowników Energii dowiadujemy się, iż nie jest planowane umiejscowienie punktu kasowego w nowym BOK-u. Jesteśmy skazani więc na zapłacenie wysokiej prowizji lub szukanie tańszego punktu, w którym można zapłacić rachunki.
Na stronie Energii S.A. można znaleźć komunikat następującej treści:" ENERGA Obsługa i Sprzedaż Sp. z o.o. zmienia się dla swoich Klientów.Chcemy być bliżej Was. Nowe Biuro zostało usytuowane w samym centrum miasta. Do BOK można bez problemu dojechać komunikacja miejską (autobusy, tramwaje). Nowa lokalizacja położona jest również bardzo blisko dworca PKS".
Czy zatem "bliżej" oznacza taniej? Zapraszam do dyskusji na naszym Forum
Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?