Call center w Toruniu. Centrum podwyższonego ryzyka?

Szymon Spandowski
Szymon Spandowski
Call center, czyli miejsca, gdzie w jednym pomieszczeniu pracują dziesiątki, a często nawet setki konsultantów telefonicznych, stały się dziś centrami podwyższonego ryzyka.

Z naszą redakcją skontaktowała się krewna pracownika toruńskiego call center Polsatu. Kobieta była bardzo zaniepokojona tym, że mimo pandemii, konsultanci telefoniczni nadal pracują w dużej grupie na stosunkowo niedużej przestrzeni.

Polecamy

- Siedzą tuż obok siebie, kaszlą kichają - mówi. - Jak do tego mają się nakazy, aby nie gromadzić się w grupach powyżej 50 osób?

Co na to Grupa Polsat? Od jej rzecznika, Tomasza Matwiejczuka, otrzymaliśmy następujące wyjaśnienia:

"Grupa Cyfrowy Polsat, której częścią jest operator sieci Plus, wprowadziła wszelkie możliwe środki bezpieczeństwa w trosce o zdrowie Klientów, Kontrahentów, Pracowników i Współpracowników.

Zobacz także: Kujawsko-pomorskie: ile testów na koronawirusa przeprowadzono? Jak się czują pacjenci?

Jako operator telekomunikacyjny, pełnimy szczególną rolę w obecnym czasie – zapewniamy łączność milionom ludzi w naszym kraju. Ciąży na nas również dodatkowa odpowiedzialność – to dzięki m.in. nam mogą się komunikować ze sobą rodziny, tysiące firm może kontynuować swoją działalność, a dzieci i młodzież mogą uczyć się w domach.

Mamy świadomość, że utrzymanie ciągłości działania sieci i świadczenia naszych usług jest kluczowe dla wszystkich obywateli, jak również działalności wielu firm, instytucji czy organów administracji publicznej. W tym celu kwestią krytyczną jest zapewnienie społeczeństwu dostępu do pełnej obsługi i świadczenia usług.

Polecamy: "Wynajmę mieszkanie na kwarantannę" - nowy biznes w Toruniu!
Nasz Departament odpowiedzialny za obsługę Klientów, wprowadził wszelkie możliwe na obecną chwilę środki bezpieczeństwa w siedzibach naszych Call Center dla Pracowników i osób współpracujących z nami u podwykonawców. Na bieżąco monitorujemy sytuację, w przypadku Call Center w Toruniu :

  • zostały zakupione ozonatory – wszystkie otwarte pomieszczenia są ozonowane codziennie w nocy,
  • zostały zakupione dodatkowe środki czystości oraz wprowadzana reguła częstego mycia rąk,
  • zostały zakupione środki dezynfekcji – dezynfekowane są klamki, okna, ścianki działowe i łazienki,
  • codziennie dezynfekowane są wszystkie sprzęty wykorzystywane w Call Center,
  • zostały zakupione termometry – przy wejściu do budynku wszyscy mają mierzoną temperaturę".

Nie zmienia to faktu, że w obecnej sytuacji, tego typu centra, stają się miejscami bardzo podwyższonego ryzyka.

FLESZ: Zasiłek z tytułu koronawirusa od ZUS i pracodawcy

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3