reklama

Bookings w Office 365. Jak zarządzać rezerwacjami w kontakcie z klientem?

Materiał partnera zewnętrznego Zaktualizowano 
Bookings to internetowy system rezerwacji dostępny wraz z Office 365 Business Premium. Dzięki tej usłudze możemy w prosty sposób zaplanować dzień pracy, a także być bardziej elastycznym i profesjonalnym w oczach naszych klientów.

Office 365 to nowsza wersja tradycyjnego, pudełkowego pakietu biurowego. W odróżnieniu od zwyczajnego Office’a działa w środowisku chmurowym, czyli wszystkie usługi są hostowane z serwerów Microsoft. Co to oznacza w praktyce? Ze wszystkich możliwości naszego pakietu możemy korzystać online, w dowolnym miejscu, bez konieczności instalowania programów na poszczególnych komputerach.

Office 365 można wykorzystywać również do wspólnej pracy całego zespołu. W przypadku salonu fryzjerskiego czy salonu piękności usługa Bookings (dostępna w ramach Office 365 Business Premium) pozwala zarządzać rezerwacjami.

Jak działa Bookings?

Bookings to dość intuicyjny panel do zarządzania rezerwacjami. Z punktu widzenia klienta, można tam wybrać rodzaj usługi, podejrzeć jej cenę oraz czas trwania. W prostu sposób sprawdzimy również dostępność każdego usługodawcy – np. ulubionego fryzjera.

Z punktu widzenia przedsiębiorstwa, usługa Bookings daje zdecydowanie więcej możliwości. Po pierwsze klienci w prosty sposób sami umawiają się na terminy, po drugie wizyty poszczególnych osób nie nakładają się. W Bookings możemy pozostawić klientom możliwość wyboru, z usług którego pracownika chcą skorzystać, bądź samemu przydzielać poszczególne zadania. W każdym z tych przypadków możemy sprawdzić godziny dostępności każdego z pracowników.

Bookings, czyli porządkowanie pracy

Rezerwacje online, w ramach Office 365, są zsynchronizowane z naszym kalendarzem oraz pocztą. O każdej potwierdzonej bądź odwołanej wizycie otrzymamy e-maila. Wiadomość otrzyma także klient. W przypadku naszego przedsiębiorstwa zarezerwowana wizyta trafi do kalendarza. System odpowiednio wcześniej wygeneruje również przypomnienie. Jeżeli klient zarezerwuje wizytę telefoniczne, w czasie rozmowy możemy szybko podejrzeć stopień obłożenia pracowników oraz dopisać ręcznie taką wizytę.

Usługa Bookings dostępna jest także na urządzenia przenośne, co oznacza, że wirtualny kalendarz będziemy mieć zawsze pod ręką. Co ważne, Bookings to także miejsca, gdzie możemy budować bazy danych naszych klientów.

Odnośnik do systemu rezerwacji można umieścić na stronie internetowej firmy lub na Facebooku. W ten sposób klienci będą mieli do niego łatwy dostęp. Bookings można spersonalizować, czyli do formularza dodać swój logotyp oraz nazwę, bądź szczegóły (np. wskazówki dojazdu). W ten sposób tworzymy profesjonalny panel, który pozwoli na podniesienie prestiżu naszego przedsiębiorstwa.

Korzystając z Office 365 musimy wykupić miesięczną lub roczną subskrypcję. Możemy ją zamówić na stronie https://home.pl/office365 . Aktualnie home.pl przygotowało specjalny kod (O365-od-home.pl), który dodatkowo obniży cenę Office’a 365 (Business Essentials, Business, Business Premium) w abonamencie miesięcznym. Kod należy wpisać w koszyku zamówienia.

Wideo

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3