Szokujące reklamy. Uwaga! Mogą ci nieźle namieszać w głowie
River Island / 2019
Spodziewasz się kolejnej nudnej kampanii marki odzieżowej? To już nie działa. Firmy, które na co dzień sprzedają ubrania muszą mieć jeszcze większą siłę oddziaływania. Swój zasięg do przełamania kolejnej kontrowersji wykorzystała marka River Island. W najnowszej kampanii ubrań #ThisIsFamily starała się przekazać przekonanie, że „w rodzinie nie chodzi o dzielenie ze sobą wspólnego DNA, a o dzielenie życia, radości, doświadczeń. Niezależnie od tego, czy zbudowana biologicznie czy z wyboru, rodzina pozostaje rodziną - w każdym swoim kształcie i rozmiarze". NA jednym ze zdjęć w kampanii widzimy dwóch mężczyzn tworzących szczęśliwy związek oraz wspólnie wychowujących córeczkę, urodzoną z pomocą surogatki. W reklamie znalazło się też miejsce dla Sadie, dziewczynki z porażeniem mózgowym oraz jej rodzeństwa. Wszyscy wystąpili w kampanii ubrani od stóp do głów w ubrania River Island.