Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
11 z 11
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze. Po ostatnim zdjęciu przejdziesz na i.pl.
Poprzednie
Przejdź na i.pl
Przesuń w prawo aby przejść na i.pl
Spodziewasz się kolejnej nudnej kampanii marki odzieżowej?...
fot. River Island

Szokujące reklamy. Uwaga! Mogą ci nieźle namieszać w głowie

River Island / 2019

Spodziewasz się kolejnej nudnej kampanii marki odzieżowej? To już nie działa. Firmy, które na co dzień sprzedają ubrania muszą mieć jeszcze większą siłę oddziaływania. Swój zasięg do przełamania kolejnej kontrowersji wykorzystała marka River Island. W najnowszej kampanii ubrań #ThisIsFamily starała się przekazać przekonanie, że „w rodzinie nie chodzi o dzielenie ze sobą wspólnego DNA, a o dzielenie życia, radości, doświadczeń. Niezależnie od tego, czy zbudowana biologicznie czy z wyboru, rodzina pozostaje rodziną - w każdym swoim kształcie i rozmiarze". NA jednym ze zdjęć w kampanii widzimy dwóch mężczyzn tworzących szczęśliwy związek oraz wspólnie wychowujących córeczkę, urodzoną z pomocą surogatki. W reklamie znalazło się też miejsce dla Sadie, dziewczynki z porażeniem mózgowym oraz jej rodzeństwa. Wszyscy wystąpili w kampanii ubrani od stóp do głów w ubrania River Island.

Zobacz również

Barcelona nie jest najlepszą drużyną w Katalonii! Na osłodę gol Lewandowskiego

Barcelona nie jest najlepszą drużyną w Katalonii! Na osłodę gol Lewandowskiego

4 liga. W Łańcucie strzelali w końcówce. Stal Łańcut zremisowała z JKS Jarosław

NOWE
4 liga. W Łańcucie strzelali w końcówce. Stal Łańcut zremisowała z JKS Jarosław

Polecamy

Założyła sztuczne rzęsy i oślepła. Jej oko zmieniło kolor

Założyła sztuczne rzęsy i oślepła. Jej oko zmieniło kolor

Za bóle stawów i głowy obwiniasz pogodę? Eksperci mówią jak wpływa ona na zdrowie

Za bóle stawów i głowy obwiniasz pogodę? Eksperci mówią jak wpływa ona na zdrowie

Prawnik krytykuje słowa nauczycielki. „Najgłupsza rzecz jaką usłyszałem”

Prawnik krytykuje słowa nauczycielki. „Najgłupsza rzecz jaką usłyszałem”