Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Wymyśl nazwę pociągu i wygraj półroczny bilet na przejazdy PKP Intercity

informacja prasowa
organizator
Minął pierwszy tydzień konkursu na nazwę dla składów zespołowych PKP Intercity. Formularz konkursowy wypełniło już 1800 osób, co oznacza ponad 3000 propozycji. Do 26 września przewoźnik czeka na kolejne zgłoszenia. Autor najlepszej nazwy otrzyma półroczny bilet na wszystkie pociągi uruchamiane przez Spółkę

Jeszcze przez siedem kolejnych dni każdy może zgłosić swoją oryginalną propozycję nazwy dla nowych pociągów PKP Intercity. Zgłoszenia należy przesyłać do 26 września 2011 roku za pośrednictwem formularza konkursowego znajdującego się na stronie www.intercity.pl/kolej_na_nazwe. Jeśli zwycięską nazwę zaproponuje więcej niż jeden Uczestnik, nagroda zostanie przyznana osobie, której zgłoszenie zostanie zapisane jako pierwsze w panelu administracyjnym konkursu.

Na razie nie mogę zdradzić jakie propozycje już do nas wpłynęły, ale liczba pomysłów i ich różnorodność jest dla nas miłym zaskoczeniem. Przed nami jeszcze tydzień konkursu, ale już teraz wiem, że Komisja Konkursowa będzie miała niełatwe zadanie.” – podkreśla Małgorzata Sitkowska, rzecznik prasowy PKP Intercity.

Główną nagrodą w konkursie jest Srebrna Karta Intercity, czyli półroczny bilet na wszystkie krajowe pociągi Spółki. Oficjalnym Partnerem konkursu jest dziennik Rzeczpospolita. Akcję przyjaznego środowisku środka transportu wspiera organizacja Greenpeace.

Regulamin konkursu dostępny jest na stronie internetowej www.intercity.pl oraz w siedzibie Organizatora.

W 2014 roku PKP Intercity wprowadzi na polskie tory szybkie, nowoczesne i komfortowe pociągi - składy zespołowe. Będą one kursować na trasie Gdynia - Warszawa - Kraków/Katowice: trasę ze stolicy nad morze pokonają już w 2,5 h, a do Krakowa i Katowic pojadą w nieco ponad 2h.

Weź udział w akcji Chcemy Taniego Paliwa - podpisz petycję do rządu


Codziennie najświeższe wiadomości z naszego miasta i regionu prosto na Twoją skrzynkę e-mail.Zapisz się do newslettera!


emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na bydgoszcz.naszemiasto.pl Nasze Miasto