Decathlon w Atrium Copernicus
Tłok jak w PRL-u za papierem toaletowym, czyli otwarcie Decathlona w Toruniu [ZDJĘCIA]
Pierwszy w mieście salon Decathlon zajmie 2 054 tys. mkw. powierzchni i zaoferuje swoim klientom różnorodne produkty dla osób uprawiających m.in. sporty zimowe, pływanie, bieganie, gry zespołowe czy turystykę górską. Klienci znajdą tutaj szeroki asortyment znanych międzynarodowych marek sportowych, jak również marek własnych sieci Decathlon zwanych „Markami Pasji” tj. Quechua, b’Twin, Tribord, Kipsta i in. Oprócz produktów sportowych sieć Decathlon świadczy także dodatkowe usługi takie jak serwis rowerowy czy narciarski.
–Atrium Copernicus oferuje klientom marki, które są odpowiedzią na nich oczekiwania –mówi Marta Hamarowicz – Head of Leasing Department, Atrium Poland Real Estate Management. – Zależy nam, aby mieszkańcy Torunia mieli możliwość zakupu produktów sportowych, dzięki którym będą mogli realizować swoje pasje czy spędzać wolny czas. Decathlon proponuje produkty do uprawiania prawie 70 dyscyplin sportowych, dlatego jestem przekonana, że sklep tej sieci w naszym centrum spełni oczekiwania klientów.
Decathlon poszerzy ofertę sportową Atrium Copernicus, którą reprezentują już m.in.: otwarta niedawno Fabryka Formy oraz salony Martes Sport i Salamandra. W rozbudowywanej właśnie części centrum pojawi się także marka 4F.
25 listopada zaprezentuje swoje nowe oblicze hipermarket spożywczy, który przez ostatnie tygodnie przechodził intensywne zmiany. Już od najbliższego wtorku klienci będą mogli zrobić zakupy w pierwszym w mieście hipermarkecie pod marką sieci Auchan.
Jednocześnie z otwarciem salonu Decathlon i hipermarketu Auchan udostępniony zostanie nowy parking podziemny, dzięki któremu liczba miejsc parkingowych w Atrium Copernicus wzrośnie do 1 400.
Rozbudowa Atrium Copernicus
Rozbudowa Atrium Copernicus znajduje się w końcowej fazie. Po jej zakończeniu będzie to największe centrum handlowe w mieście (47 tys. mkw. GLA), którego klienci będą mieli do wyboru najszerszą ofertę sklepów i punktów usługowych (145). Na 17 tys. mkw. rozbudowywanej części Atrium Copernicus znajdzie się ponad 50 nowych sklepów, punktów usługowych, restauracji i kawiarni.
W rozbudowywanej części Atrium Copernicus, poza Decathlon, pojawią się takie marki jak: 4F, Apart, iDream, Aquael Zoo, Badura, Big Star, Carry, Cubus, Cukiernia Sowa, Diamor, Diverse, FreeSmoking.pl, Grycan, Hebe, Hexeline, Itaka, Jupi Park, Lancerto, Mohito, Olsen, Pako Lorente, Paris Optique, Pizza Dominium, Rossmann, Sephora, Sinsay, Smyk, Swiss, Takko, TUI, Wólczanka, Wojas i YES.
Dla takich firm jak: Solar, Pako Lorente czy Wólczanka są to pierwsze i jedyne salony w Toruniu. W zupełnie nowej i większej odsłonie w rozbudowywanej części Atrium Copernicus pojawią się marki znane już klientom centrum: Solar, Reserved, Cropp czy House.
Generalnym wykonawcą rozbudowy Atrium Copernicus jest firma CFE Polska Sp. z o.o. Za komercjalizację obiektu odpowiada dział najmu Atrium Poland Real Estate Management. Koncepcję architektoniczną nowej części centrum wykonała pracownia IMB ASYMETRIA, projekt wnętrz przygotowali architekci z biura BLUE Architektura. Projekt budowlany stworzyła pracownia architektoniczna Piotr Klecan Atelier.
Pensja minimalna 2024
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?