Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Nowi najemcy Atrium Copernicus

Informacja prasowa
Nowi najemcy Atrium Copernicus
Nowi najemcy Atrium Copernicus mat. prasowe
Nowi najemcy Atrium Copernicus. Toruńskie centrum handlowe Atrium Copernicus wzbogaciło się o kolejnych trzech najemców: sklep z artykułami dziecięcymi Wójcik, punkt fotograficzny AB Foto oraz męską markę modową Routeman.

Nowi najemcy Atrium Copernicus

Wójcik to polska marka odzieży dziecięcej, oferująca swoim klientom sezonowe kolekcje w rozmiarach 68-158 cm – zarówno dziennych i sportowych oraz eleganckich i na specjalne okazje. Asortyment marki odznacza się dbałością o wysoką jakość materiału i wykończenia, a także oryginalne wzornictwo i modny dobór kolorów. Sklep marki Wójcik w Atrium Copernicus zajął 63 mkw. i znajduje się w pobliżu lokali marek KappAhl i Calzedonia. Otwarcie lokalu nastąpiło 29 października. To ważne wzmocnienie sektora dziecięcego w Atrium Copernicus, który jest w obiekcie bardzo silnie reprezentowany m.in. przez takie marki jak Coccodrillo, Bartek, Smyk oraz Reporter Young. Dla najmłodszych i ich rodziców przygotowano również szereg udogodnień, takich jak specjalne pokoje dla rodziców z dziećmi oraz liczne atrakcje rozrywkowe dostępne na terenie centrum.

Zobacz także: New Balance w Artium Copernicus
Kolejny najemca zasilił również segment mody męskiej. Do grona najemców Atrium Copernicus dołączyła polska marka Routeman, zajmując lokal o powierzchni 88 mkw., który rozpoczął swoją działalność w połowie października. W salonie dostępny jest szeroki wybór wysokojakościowej odzieży męskiej – zarówno casualowej, jak i eleganckiej; zarówno z kolekcji własnej jak i marek premium takich jak: Tommy Hilfiger, Pierre Cardin czy Armani Jeans. Kolekcje nie są sezonowe – zmieniają się co miesiąc, dzięki czemu sieć proponuje swoim klientom wyjątkowo różnorodną ofertę, spełniającą szerokie spektrum oczekiwań konsumentów. Obecność marki Routeman znacząco wzbogaciła tenant mix mody męskiej w Atrium Copernicus, w skład którego wchodzą już salony takich marek jak: Bytom, Kubenz, Pierre Cardin, Lancerto, Pako Lorente, Wólczanka czy Vistula.

Wzmocniony został również sektor usługowy poprzez podpisanie umowy najmu z siecią salonów fotograficznych AB Foto, oferujących bogatą gamę usług oraz produktów fotograficznych. W lokalu o powierzchni 38 mkw. klienci będą mogli zarówno zrobić zdjęcia do dokumentów, wywołać filmy, wykonać fotoksiążki i albumy, a także zakupić sprzęt i akcesoria renomowanych marek, m.in. Nikon, Panasonic, Samsung, Olympus, Microsoft, FujiFilm, GoPro, Sandisk, Hama, Sigma, Case Logic, Tiffen. Salon AB Foto rozpoczął swoją działalność 6 listopada.

W marcu b.r. zakończyła się rozbudowa Atrium Copernicus, w ramach której obiekt został powiększony o ponad 17 tys. mkw. powierzchni komercyjnej. Dzięki temu jest to obecnie największe centrum handlowe w regionie, a jego stabilna pozycja i różnorodny tenant mix przyciąga z miesiąca na miesiąc coraz więcej klientów. Systematycznie wzrasta również poziom komercjalizacji – w chwili obecnej wynajęte jest ponad 94 proc. dostępnej powierzchni handlowej.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na torun.naszemiasto.pl Nasze Miasto