Akcja „Polski Uśmiech musi mieć Polski Okrzyk”, prowadzona od początku października na Facebooku, ma na celu wybranie słowa, które z powodzeniem przylgnie do ust Polaków, stając się rodzimym odpowiednikiem zdjęciowego okrzyku jakim jest „cheese”. Biorący udział w zabawie mogą zamieszczać zdjęcia wraz z proponowanym słowem na stronie, która jest dostępna pod adresem: www.facebook.com/PolskiUsmiech.
- Pomysł na akcję jest ciekawy i co ważne nietypowy. Myślę, że pozytywne emocje oraz kreatywna zabawa słowami są skutecznym lekarstwem na jesienne dni. - komentuje udział w akcji Piotr Wierzbicki z firmy Zibi S.A., która jest wyłącznym dystrybutorem aparatów Casio Exilim na Polskę. - Aparaty Exilim, także technologicznie, są stworzone do chwytania chwil, a w tym właśnie uśmiechu. - dodaje.
Firma Casio przygotowała nagrodę specjalną w postaci „aparatu uśmiechu”, który wybiorą sami Internauci, oddając głosy na proponowane modele Exilim. Aparat zostanie przekazany osobie, która przedstawi najciekawszą propozycje na polski odpowiedni okrzyku „cheese” wraz ze zdjęciem.
Więcej informacji na temat udziału marki Casio Exilim w akcji „Polski Uśmiech musi mieć Polski Okrzyk” można znaleźć na blogu EXILIM Life: life.exilim.eu/pl/.
Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?