Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Japonia wspiera Polski Uśmiech

Redakcja
organizator
Kraków, 19 października 2010 r. - Firma Casio została partnerem akcji „Polski Uśmiech musi mieć Polski Okrzyk”, której celem jest wybór polskiego odpowiednika słynnego okrzyku „cheese”. Zwycięska propozycja zostanie nagrodzona „aparatem uśmiechu” Casio Exilim, który wybiorą sami Internauci.

Akcja „Polski Uśmiech musi mieć Polski Okrzyk”, prowadzona od początku października na Facebooku, ma na celu wybranie słowa, które z powodzeniem przylgnie do ust Polaków, stając się rodzimym odpowiednikiem zdjęciowego okrzyku jakim jest „cheese”. Biorący udział w zabawie mogą zamieszczać zdjęcia wraz z proponowanym słowem na stronie, która jest dostępna pod adresem: www.facebook.com/PolskiUsmiech.
- Pomysł na akcję jest ciekawy i co ważne nietypowy. Myślę, że pozytywne emocje oraz kreatywna zabawa słowami są skutecznym lekarstwem na jesienne dni. - komentuje udział w akcji Piotr Wierzbicki z firmy Zibi S.A., która jest wyłącznym dystrybutorem aparatów Casio Exilim na Polskę. - Aparaty Exilim, także technologicznie, są stworzone do chwytania chwil, a w tym właśnie uśmiechu. - dodaje.
Firma Casio przygotowała nagrodę specjalną w postaci „aparatu uśmiechu”, który wybiorą sami Internauci, oddając głosy na proponowane modele Exilim. Aparat zostanie przekazany osobie, która przedstawi najciekawszą propozycje na polski odpowiedni okrzyku „cheese” wraz ze zdjęciem.
Więcej informacji na temat udziału marki Casio Exilim w akcji „Polski Uśmiech musi mieć Polski Okrzyk” można znaleźć na blogu EXILIM Life: life.exilim.eu/pl/.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na bydgoszcz.naszemiasto.pl Nasze Miasto